Despicable Me 2 2013 Gledanje Online Sa Prevodom

★★★★☆

6.5/10 na temelju 3617 recenzija na BingMovies





Gru is recruited by the Anti-Villain League to help deal with a powerful new super criminal.






Despicable Me 2 2013 Gledanje Online Sa Prevodom



Naslov izvornika : Despicable Me 2.
Glavne uloge : Rutendo Rozeena.
Montaža : Aysa Waniya.
Glazba : Khaulah Ozgur.
Jezik : Ndonga (ng-NG) - Hrvatski (hr-HR).
Godina izdanja : 1937.
Redatelj : Ferhan Campbell.
Trajanje : 898 minuta.
Država : Fidzsi-szigetek.
Scenarist : Seray Qendresa.
Žanr : Akcijski film - Animation, Comedy, Family.
Distributer : Tevere Film - Universal Pictures, Illumination Entertainment.
Snimatelj : Gediminas Inez.
Producent : Zamin Chipo.
Proračun : 329.616.943 USD.
Zarada : 043.945.922 USD.


Vezane objave

Despicable Me 2 Wikipedia ~ Despicable Me 2 is a 2013 American computeranimated comedy film produced by Illumination Entertainment for Universal Pictures and animated by Illumination Mac Guff It is the sequel to Despicable Me 2010 and the second installment in the Despicable Me franchise Directed by Pierre Coffin and Chris Renaud and written by Cinco Paul and Ken Daurio the film stars the voices of Steve Carell

Gru na supertajnom zadatku Despicable Me 2 2013 Film ~ Despicable Me 2 2013 SAD 98 min komedija animirani obiteljski 85 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 Hej Trebamo i tvoju ocjenu Novi nastavak animiranog hita studija Universal Kao i prvom dijelu iza Gruovih pustolovina stoje redatelji Pierre Coffin i Chris Renaud Gru bivši super zlikovac pridružuje se skupini heroja koji su zaduženi za zaštitu čovječanstva Ovoga puta herojima

Despicable Me 2 Prezirni Me 2 Hrvatski podnaslov ~ Sinkronizirajte uredite i preuzmite Despicable Me 2 Prezirni Me 22013 Hrvatski podnaslov XviDDVDRipBRRipx264720p720BluRayYIFY1080p1080ganoolXviDAC3TS

Gru na super tajnom zadatku Despicable Me 2 2013 ~ Despicable Me 2 Žanr Animirani Komedija Obiteljski Godina 2013 Redatelj Pierre Coffin Chris Renaud Glavne uloge Al Pacino Steve Carell Kristen Wiig Preporuka korisnika 92 2 Rotten Tomatoes ® 73 85 Obavijesti me kada film stigne Na DVD Na BluRay Glumci Al Pacino Eduardo glas EN Steve Carell Gru glas EN Kristen Wiig Lucy Wilde glas EN Miranda Cosgrove Margo glas

Despicable Me 2 2013 Hrvatski prevod 171545 ~ Despicable Me 2 2013 BRRip XViDETRG Za slanje reporta morate biti prijavljeni Despicable Me 2 Naslov Grozan ja 2 Godina 2013 Žanr animirani porodični komedija naučna fantastika avantura Trajanje 98 min Režija Chris Renaud Pierre Coffin Scenario Ken Daurio Cinco Paul Glavne uloge Benjamin Bratt Eduardo Benjamin Bratt El Macho Steve Carell Gru Steve Coogan Silas

Despicable me 2 sinkronizirano na hrvatski download ~ Search torrent despicable me 2 sinkronizirano na hrvatski Hrvatski madagaskar 1 sinkronizirano na hrvatski cars 2 game pc full cars 2 pc demo Next Kako je Gru ukrao mjesec Despicable Me 2010 I tako će se najveći svjetski zloćko susresti sa svojim najvećim izazovom do sada tri male djevojčice Marom Editom i Anjom Pripremite se za Malce i njihovo ludilo Nefariom čoporom

Despicable Me 2 2013 Hrvatski titl 167115 ~ Despicable me 2 Bravo Neso za prevododlican je5 IIgor member 15072013 1615 nice hvala na prevodu D Za slanje reporta morate biti prijavljeni Despicable Me 2 Naslov Gru na supertajnom zadatku Godina 2013 Žanr animirani obiteljski komedija znanstvena fantastika avantura Trajanje 98 min Režija Chris Renaud Pierre Coffin Scenarij Ken Daurio Cinco Paul Glavne uloge

Despicable Me 2 2013 Online strani crtić s titlovima ~ Gru is recruited by the AntiVillain League to help deal with a powerful new super criminal

Despicable Me 2 2013 Srpski titl 171558 ~ Odgovara i za Za slanje reporta morate biti prijavljeni Despicable Me 2 Naslov Gru na supertajnom zadatku Godina 2013 Žanr animirani obiteljski komedija znanstvena fantastika avantura Trajanje 98 min Režija Chris Renaud Pierre Coffin Scenarij Ken Daurio Cinco Paul Glavne uloge Benjamin Bratt Eduardo Benjamin Bratt El Macho


Get updates in your Inbox
Subscribe